Vaše recenze: Womanizer – továrna na orgasmy?

recenze womanizeru

Když jsem otevřela svůj narozeninový dárek, téměř jsem nevěřila vlastním očím. Womanizer, o kterém jsem nedávno četla. A také jsem tehdy hračku představila příteli, protože mě zaujala svou údajnou orgasmofunkčností. Rozhodně mě však nenapadlo, že si přítel mou zmínku o téhle inovativní pomůcce zapamatuje. Vida, jak snadné je dosáhnout mužského naslouchání a pozornosti, stačí se zaměřit na erotiku a sex! A tak jsem se dočkala, najednou jsem ho skutečně držela v ruce, bájný Womanizer, hit internetových diskuzí. Vzhled byl tím prvním, co mě po vybalení příjemně překvapilo. Magenta (ne zrovna moje barva, ale budiž…) doplněná krajkovým motivem, zdobící přístroj, dostála svému názvu. Womanizer na mě působil od prvního okamžiku i doteku skutečně žensky. Jasně, že by se mi více líbil v baby blue, ale o barvu tady nejde. Také se snadno a dobře držel – protože je vskutku lehounký. Napadlo mě, co asi takhle malá věcička umí. Stručně řečeno: byla jsem raději připravená být i zklamaná, protože ne vždy všechny úžasné recenze hovoří pravdu. Jak to tedy dopadlo?

Nebylo těžké se rozhodnout. Prostě jsem svého malého parťáka připravila na první použití. Čtyři orgasmy za pár minut jsem zažila poprvé s Womanizerem. A určitě ne naposledy. Tolik ke shrnutí jeho funkčnosti.

Na začátek si ho nepleťte s vibroušem. Pozor, o klasický vibrátor opravdu nejde ani náhodou. Nepoužívá se vlastně vůbec vnitřně, ale přikládá se na klitoris, který jemně saje. Je tu ta dokonalá malá silikonová hlava, kterou přitisknete ke klitorisu a když jej zapnete, saje a trochu vibruje. Mám vždy tendenci hrát si s novou sexuální pomůckou nejprve v ruce a na dlani jsem sání příliš necítila. Jenže pak přišla ta část “na ostro“ a to už je jiná písnička. Sání hodnotím na to lehounké a vyšší, které přeruší okamžitý orgasmus. A při nepřerušení další. A další. A to myslím vážně. Takže vlastně jde o hrátky s podtlakem. A jsou příjemné.

Womanizer po rozbalení

Co se týče samotného používání hračky, záleží vše na citlivosti klitorisu. Můj klitoris je citlivý tak středně, orgasmus zažívám převážně při jeho stimulaci, jinak bohužel nemám to štěstí. S partnerem při sexu samozřejmě vyvrcholení dosáhnu, ale pouze v kombinaci se zmíněnou stimulací klitorisu. Proto je pro mě Womanizer i pomocníkem při sexu s partnerem, protože si můžeme užít božský orgasmus společně. Intenzita orgasmu se nejspíš bude lišit individuálně podle anatomie každé ženy. Kromě využití při masturbaci používám Womanizer jako třešničku na dortu těsně před vyvrcholením přítele. Zažíváme tak bouřlivější orgasmy, než kdy jindy. Mužům se zkrátka to naše orgastické třepání tak nějak líbí, nemám pravdu? Proto si myslím, že tato hračka by mohla pomoci párům, které mají potíže s ženským orgasmem. Nic není snadnější než přiložit Womanizer a jít štěstí naproti.

Plusy

Co podle mě spadá do kategorie plusy? Hračka je příjemně tichá, což preferuji. Dá se kombinovat s dildem nebo vibrátorem, dá se použít při sexu. Výhodou pro mě je, že můžu Womanizer nechat sát klitoris a položit ho bez nutnosti ho držet, je to pro mě mnohem příjemnější, než když hračku musím mít po celou dobu v ruce.

tichý chod

nízká hmotnost

anatomický tvar, akorát do ruky

možnost použití i na bradavky

Mínusy

Nejsem stále fanouškem těch hraček, které nejsou voděodolné, což znamená, že je musím očistit vlhkým hadříkem a nemohu je používat ve vaně. Rýhování na hračce dělá čištění malinko složitější, ale to není zas tak velký mínus. Násady se však myjí naopak velmi dobře. Kloboučky jsou dost malé, proto si nejsem jista, jak by mohly fungovat u žen s větším poštěváčkem. Po vytažení z krabičky mě rovněž překvapila nepříjemná umělá vůně plastu, ale po několika očistách a používání ji už necítím.

není voděodolný

nepříjemná vůně po rozbalení

vyšší pořizovací cena

Radosti

Co mi však udělalo radost, je rozhodně saténový elegantní obal pro uložení hračky. Sama si hračky ukládám tak, aby byly skryté před případnou návštěvou a před členy rodiny. V obalu můžu brát pomocníčka kamkoli sebou, třeba na dovolenou (mrkám na vás, protože bez něj na dovču určitě neodjedete). Kromě toho balení obsahuje extra sací hlavu, což je pro mě ideální a nezbytné, neboť maličkosti snadno ztrácím. I když v tomto případě se silikonové násady naštěstí dají dokoupit. Praktická je samozřejmě nabíječka, bez které je vše jednodušší, než neustále kupovat baterie – když dojdou, člověk si neužije. To mě těší – stále více hraček je nabíjecích, stejně jako Womanizer, jeden z nejlepších dárků – pro mě i pro partnera.

Prohlédnout na eshopu

Shrnutí

Womanizer je určen pro všechny ženy, které dávají přednost stimulaci klitorisu a chtějí vyzkoušet mnohonásobný orgasmus během krátké chvíle. Za mě jde o hračku určenou pro všechny moderní dámy, ať už ty zadané nebo single. Kompaktní velikost Womanizer řadí mezi hračky, které můžete vzít do kabelky, aniž by si někdo všimnul, co za poklad nosíte. Jedinou nevýhodou je jeho cena a také to, že není určen pro použití do vody. A upřímně si myslím, že by měl obsahovat také zdravotní varování. Jeho používání je vysoce návykové.

• Materiál: silikonová hlava, plastové tělo
  • Barva: magenta v kombinaci s krajkovým designem
  • Velikost: délka 12,5 cm, šířka 6,2 cm